Gebiedscoöperatie O-gen
  • Home
  • Leden
  • Projecten
  • Organisatie
  • Communicatie
  • Terugblik
  • Zoek
  • Menu Menu
U bevindt zich hier: Home1 / Legacy2 / Communicatie

Communicatie.

De communicatie van Gebiedscoöperatie O-gen was in eerste instantie gericht op de leden. Met de netwerkbijeenkomsten ‘O-gen Open Cafés’ werden leden uitgenodigd om over nieuwe onderwerpen of thema’s te praten, waaruit vaak nieuwe verbindingen en projectinitiatieven ontstonden. Ook de magazine’s waren bedoeld om elkaar, maar ook het netwerk om ons heen, te inspireren en te stimuleren om ook zelf stappen te zetten richting nieuwe kansen en projecten. De unieke werkwijze en opzet van O-gen is uitgewerkt in het merkenpaspoort. Waar kwam de naam vandaan, maar ook wat de rollen waren die O-gen wilde vervullen, zijn hierin in beschreven. O-gen was tenslotte een uniek merk!

Magazine’s

  • O-gen Magazine 2019 Special Provinciale Statenverkiezingen (PDF)
  • O-gen Magazine 2018 (PDF)
  • O-gen Magazine 2016 (PDF)

Verslagen O-gen Open Cafés

  • O-gen Open Grand Café 2020
  • O-gen Open Café Crowdfunding
  • O-gen Open Café Agroforestry
  • O-gen Open Grand Café 2018
  • O-gen Open Café Young Professionals
  • O-gen Open Café Ideeën en innovaties
  • O-gen Open Café 2048 Antarctica

Merkpaspoort

  • Merkpaspoort (PDF)
Deel dit bericht
  • Delen op Facebook
  • Delen op Twitter
  • Delen op WhatsApp
  • Delen op LinkedIn
  • Delen via e-mail

Organisatie Terugblik
Scroll naar bovenzijde